Heinolan lukioon hyväksytyt uudet opiskelijat

Muista ottaa opiskelupaikka vastaan viimeistään 27.6.2024. Muuten menetät sinulle varatun opiskelupaikan.

Saat sähköpostiisi linkin, jonka kautta voit ottaa opiskelupaikan vastaan. Vaihtoehtoisesti voit ottaa opiskelupaikan vastaan kirjautumalla Opintopolun Oma Opintopolku -palveluun. Kirjautuminen vaatii vahvan tunnistautumisen (esim. verkkopankkitunnukset). Voit halutessasi käydä lukiolla (Lampikatu 1, 18100 Heinola) keskustelemassa opintojen aloituksesta opinto-ohjaajan kanssa to 13.6. klo 13–17 tai pe 14.6. klo 9–12. Opinto-ohjaajan toimisto on lukion 3. kerroksessa.

Lukuvuosi alkaa keskiviikkona 7.8.2024 klo 9:00 yhteisellä tilaisuudella lukion auditoriossa. Mikäli olet käynyt peruskoulun Heinolassa, vanha Wilma-tunnuksesi aktivoituu lukion osalta 1.8. alkaen. Muussa tapauksessa saat tunnukset koulun Wilmaan ensimmäisenä koulupäivänä.

Tervetuloa aloittamaan lukio-opintoja Heinolan lukiossa!

Takaisin ajankohtaisiin
Etusivu