vanhempainilta

Päivitetty: 4.4.2024

1. vuosikurssin vanhempien ilta keskiviikkona 8.11.2023 klo 18. Tervetuloa kuulemaan lukio-opintojen alkutaipaleesta ja tapaamaan ykkösten ryhmänohjaajia, rehtoria ja opinto-ohjaajaa. Lisäksi ennen yhteistä osuutta klo 17.30 erillinen info liikunta- ja urheilulinjoilla opiskelevien huoltajille. Paikalla myös linjojen koordinaattorit.

2. vuosikurssin vanhempien ilta pidetään tiistaina 23.4.2024 klo 17:30. Tilaisuus alkaa ryhmänohjaajien vetämänä ryhmittäin lukion 3. kerroksen luokissa, jonka jälkeen klo 18 siirrytään kuvaamataidon luokkaan 1. kerrokseen kuuntelemaan opinto-ohjaajan ja rehtorin esitystä ylioppilastutkinnosta ja sen merkityksestä jatko-opintoihin. Tervetuloa!

Abien vanhempien ilta järjestetään 11.12. klo 18 Tervetuloa kuulemaan korkeakoulujen yhteishausta. Mukana rehtori ja opinto-ohjaaja.

Koulutuskeskus Salpauksen kaksoistutkinto-opiskelijoiden SAL 1 -ryhmän vanhempien ilta 9.11.2023 klo 17 Teamsissa. Tervetuloa kuulemaan lukio-opintojen yhdistämisestä ammatillisiin opintoihin. Mukana opinto-ohjaajat molemmista oppilaitoksista.

Lyseonmäen koulu yhteishakuilta Heinolan lukiolla 11.1.2024 klo 17.30 yhteistyössä Heinolan lukion, Koulutuskeskus Salpauksen ja Urheiluopiston kanssa. Mukana myös opiskeluhuoltohenkilöstö sekä nuorisotyö. Aiheena toisen asteen koulutusmahdollisuudet Heinolassa.

Etusivu