vanhempainilta

Päivitetty: 30.8.2024

1. vuosikurssin vanhempien ilta on torstaina 12.9.2024 klo 18. Tervetuloa Heinolan lukion vanhempainiltaan lukion auditorioon. Alussa on lyhyt puheenvuoro rehtori Johannes Rinkiseltä sekä opinto-ohjaaja Arja Tuusjärvi-Elorannalta ja sen jälkeen on mahdollisuus keskustella ryhmänohjaajien kanssa opintoihin liittyvistä asioista.

Ystävällisin terveisin,

Antti Romunen RO 1A

Arto Silén RO 1B

Kalle Kytölä RO 1C

2. vuosikurssin vanhempien ilta pidetään keväällä 2025. Tilaisuus alkaa ryhmänohjaajien vetämänä ryhmittäin lukion 3. kerroksen luokissa, jonka jälkeen klo 18 siirrytään kuvaamataidon luokkaan 1. kerrokseen kuuntelemaan opinto-ohjaajan ja rehtorin esitystä ylioppilastutkinnosta ja sen merkityksestä jatko-opintoihin. Tervetuloa!

Abien huoltajille järjestetään jatko-opintoinfo 14.1.2025 klo 18. Tervetuloa kuulemaan korkeakoulujen yhteishausta. Mukana rehtori ja opinto-ohjaaja.

Koulutuskeskus Salpauksen kaksoistutkinto-opiskelijoiden SAL 1 -ryhmän vanhempien ilta 9.11.2023 klo 17 Teamsissa. Tervetuloa kuulemaan lukio-opintojen yhdistämisestä ammatillisiin opintoihin. Mukana opinto-ohjaajat molemmista oppilaitoksista.

Lyseonmäen koulun yhteishakuilta Heinolan lukiolla 16.1.2025 klo 17.30-19:30 yhteistyössä Heinolan lukion, Koulutuskeskus Salpauksen ja Urheiluopiston kanssa. Mukana myös opiskeluhuoltohenkilöstö sekä nuorisotyö. Aiheena toisen asteen koulutusmahdollisuudet Heinolassa.